Відтепер на перехрестях з круговим рухом пріоритет мають машини, що вже рухаються ними по колу. Відповідні зміни проголосували у ВР.

Відсутність дорожньої розмітки та дорожніх знаків на автодорогах, різні правила перетину перехресть з круговим рухом в різних містах країни значно збільшує кількість аварій на таких ділянках. Тому відтепер правила перетину перехресть з круговим рухом приведено до єдиного стандарту.

Голова “Traffic Challenge” Ольга Дробишева вважає, що такий підхід до вирішення проблеми аварійності на перехрестях з круговим рухом європейським: “По-перше, так працює правило в країнах ЄС; по-друге, людям треба менше вчити та замислюватись для проїзду перехресть; по-третє, менше суперечок та, взагалі , випадає проблема з тим, хто встиг побачити та розгледіти знаки пріоритету. Також це економія часу та коштів, адже не треба встановлювати зайвих знаків та світлофорів. В результаті ми матимемо більшу рівномірність руху (! А це дає ще й менше викидів) та зменшення кількості ДТП”.

NonUK_Roundabout_8_Cars

Одним з перших кілець, де було організовано рух по схемі Roundabout – це побудоване кільце в 1907 році архітектором Джоном Макларені для руху автомобілів і трамваїв Hanchett Residence Park в місті Сан Хосе, Каліфорнія, пише сайт autogeek.com.ua

Схема проїзду Roundabout діє на кругових перехрестях і у країнах Європи. Як свідчить офіційна статистика, після введення схеми Roundabout аварійність на перехрестях зменшується приблизно на 80%.

Закон вступає в дію на наступний день після його публікації.