Школярі 1-3 класів отримають світло-відбиваючі жилети від Національної програми з попередження дорожньо-транспортного травматизму дітей та молоді “Traffic Challenge”. Ще до кінця року 8000 жилетів (7500 з яких надані у якості благодійної допомоги від компанії “ЕМ ЕМ СІ Україна”, що є офіційним дистреб’ютором автомобілів Mitsubishi в Україні, а також представником виробника автомобілів, запасних частин та аксесуарів Mitsubishi Motors Corporation на території України та республіки Молдова з 10 травня 2016 року) будуть передані до шкіл у 10 областях.
Проект запущено в рамках третього етапу програми Traffic Challenge “ДіяТи” і стартує з наступного тижня. “Суть проекту у тому, що ми передаємо у школи України 8000 світло відбиваючих жилетів – це більше 260 комплектів, які на цьому етапі потраплять спершу у такі області: Київська, Дніпропетровська, Харківська, Івано-Франківська, Хмельницька, а згодом ще 5 областей. Вже на наступному тижні у нас мають бути готові ці жилети”, – розповіла Ольга Дробишева, голова ГО “Traffic Challenge”.
В Україні за 10 місяців 2017 року відбулось більше 4 тисяч дорожньо-транспортних пригод за участі дітей: 3817 дітей зазнали травм і 145 загинули. “Ми навчаємо дітей певним правилам, але кожен день діти спілкуються з батьками і часто батьки порушують правила і діти їх наслідують”, – наголосив Олексій Білошицький, перший заступник начальника Департаменту патрульної поліції України.
Для того, щоб змінити жахливу статистику ДТП, в Україні з наступного року створюється окремий інституційний орган, який буде координувати роботу міністерств у питанні безпеки дорожнього руху.
“На сьогоднішній день залишається питання, хто в Україні відповідальний за безпеку дорожнього руху. Раніше була Державтоінспекція. Сьогодні у рамках зміни законодавства, за безпеку дорожнього руху відповідає Кабінет міністрів України. У всіх розвинених країнах зробили Центри безпеки дорожнього руху, асоціації, агентства, міжвідомчі органи, які професійно займаються цим кожного дня, – зазначив Ігор Діденко, народний депутат України, Голова підкомітету з питань безпеки автодорожнього руху Комітету Верховної Ради України з питань транспорту. – З нового року запрацює Дорожній фонд. Всі кошти від акцизів, які раніше йшли в державний бюджет, буде спрямовано на будівництво доріг. В майбутньому році ми будемо мати 36 млрд гривень на будівництво доріг. І 5% від цих коштів буде іти на безпеку дорожнього руху. Це буде 1, 5 млрд грн на наступний рік, потім ця сума буде збільшуватись”. – Підкреслив Ігор Діденко.
Протьогом етапу своєї роботи Traffic Challenge запускає також у 10 областях проект із навчання курсу “Відповідальні батьки” – це тренінг з безпеки дорожнього руху та розповсюдження 10 тисяч книжечок для дорослих про найголовніше з цього тренінгу. Методичний посібник до тренінгу будуть розповсюджувати у мережі АЗК ОККО.
“Ми не зупиняємось на тренінгах, і починаючи з листопада і до квітня ми запланували ряд активностей, де будемо інформувати та спонукати батьків використовувати пасок безпеки і встановлювати в автівці дитячі авто-крісла”, – сказала Ярослава Полякова, керівник департаменту корпоративних комунікацій мережі АЗК ОККО.
“Культура потрібна не лише в момент управління транспортним засобом, а й ще при наданні першої медичної допомоги при ДТП. А ми постійно бачимо як люди неправильно надають першу допомогу. А кожен з нас, за рівнем культури будучи європейцем, зобовязаний вміти надавати першу медичну допомогу. Саме тому ми беремо участь у тренінгах “Відповідальні батьки”. – Розказав директор Центру спеціальної підготовки Олег Картавий.
Про статистику страхових виплат розказала Наталія Базилевська, голова правління ПрАТ “ГРАВЕ УКРАЇНА “Страхування життя”: “На сьогоднішній день на ринку працює 55 страхових кампаній. При ДТП виплачується по втраченому майну 100 тис грн, а за життя людини 200 тис грн – не залежно від того, скільки людей травмується. За 9 місяців 2017 року за полісами ОСАГО страхові виплати склали 1 381 млн грн., у тому числі за шкоду життю та здоров’ю всього лише 45,5 млн грн.». Статистика говорить про те, що практично ніхто не звертається в страхову компанію, щодо виплат по здоров’ю, а всі випадки регулюються в приватному порядку. “До прикладу в Австрії це сума (ліміт відшкодування по шкоді життю в разі ДТП- ред.) в 7, 5 млн євро, у Франції 15 млн євро, в Румунії , яка не так давно увійшла до ЄС, ця сума становить – 2, 5 млн євро”.
Активісти Traffic Challenge також провели флеш-моб і показали на скільки видна людина у світловідбивному жилеті в темряві. “Ми хочемо закликати всіх людей використовувати світло-відбиваючі елементи у одязі, обов’язково – у дитячому. Ми продемонстрували, як водії бачать пішоходів, якщо в одязі є світло-відбиваючі елементи і якщо їх немає”, – додала Ольга Дробишева. У флешмобі взяли участь волонтери, а також лідер гурту Антитіла Тарас Тополя та телеведуча Сніжана Єгорова із двома своїми дітьми.
З нового року Traffic Challenge планує випустити третю частину книги «1000 та 1 поворот» та запустити рекламну кампанію: музичний відеоролик про 5 головних факторів ризику. З початку листопада в рамках «ДіяТи» вже запущено програму на радіо РОКС, яка у коротеньких сюжетах розповідає про те, що має знати кожна людина в Україні, але про що доки у нас ніде не вчать – чому на дорозі існують певні правила і як уникнути небезпеки самому та убезпечити дітей. Це радіо-шоу має назву “Безпечні звички” та виходить кожного дня тричі на день. Для тих, хто не зміг почути програму по радіо – всі випуски будуть викладені на сайті Traffic Challenge (trafficchallenge.com.ua) .
Слідкуйте за оновленнями в соцмережах: