3 липня об 11:00 в Українському кризовому медіа-центрі (вул. Хрещатик, 2) відбудеться прес-конференція з нагоди запуску національної інформаційно-освітньої кампанії «Стривай!».

Освітня кампанія включає в себе анімаційні соціальні ролики про 5 головних і найпоширеніших в Україні причин загибелі людей у дорожніх аваріях. Ролики озвучив один з найпопулярніших, найепатажніших та найулюбленіших артистів України Михайло Хома (фронтмен гурту DZIDZIO). Ролики будуть презентовані журналістам під час заходу.

Інформаційно-освітня кампанія «Стривай!» запускається на підтримку популяризації безкоштовної освітньої платформи з безпеки дорожнього руху FRoSH (First Road Safety HUB – перший онлайн тренінговий центр з безпеки дорожнього руху) і включає в себе 50 відео-уроків про особливості БДР.

На цій платформі патрульні поліцейські з різних областей України вже проводять безкоштовні тренінги про безпеку усіх учасників дорожнього руху. Освітній проект реалізується Національною програмою з попередження дорожньо-транспортного травматизму дітей та молоді «Traffic Challenge» у співпраці з Патрульною поліцією України та за підтримки Уряду Канади в рамках проекту PTAP.

Метою соціальної кампанії є інформування населення про прості, але головні принципи власної безпеки на дорозі, а також роз’яснення суті правил, методів та засобів захисту від травмування та загибелі в ДТП.

На прес-конференції обговорюватимуться питання:
1. Статистика щодо ДТП на дорогах України. Державні, міжнародні та громадські програми подолання смертності та травматизму на дорогах України.
2. Національний освітній проект FRoSH — інформація про особливості БДР, якої не вчать у школах чи в автошколах.
3. Презентація соціальної інформаційної кампанії «Стривай!».
Соціальні відео-ролики проекту “Стривай” поширюватимуться у кінотеатрах, на телебаченні та інтернет-ресурсах. Також ролики будуть доступні на нашому сайті у розділі освітньої платформи FRoSH.