Способи тестування мото-захисту істотно відрізняються від авто-захисту. Мото-захист не тестують в умовах руху, наближеного до реального – матеріали тестуються на удар, протирання, розрив, розрізання.
Більшість сучасних захисних комбінезонів, про які заявляють, що вони можуть рятувати на швидкості до 200 км/год, насправді НЕ РЯТУЮТЬ навіть при значно менших швидкостях при ударі об стовпи та бордюри. Треба розуміти, що є велика різниця в захисті на гоночному треку та у міських умовах.
Детальніше – дивіться у відео із серії FRoSH. Пояснює Олександр Бобер, тренер мотошколи “The Riders”, експерт з мотомайстерності та мотобезпеки.
Матеріал створений у рамках безкоштовної он-лайн платформи FRoSH.
Слідкуйте за оновленнями в соцмережах: