На п’яти станціях столичного метро з 1 по 31 грудня показують ролики соціальної інформаційної кампанії “Стривай!”. Це такі станції як: Майдан Незалежності, Хрещатик, Театральна, Льва Толстого, Політехнічний інститут. Ролики показують на проекторах метрополітену, які розміщені на платформах станцій у місцях очікування пасажирами поїздів. 

Соціальні ролики “Стривай!” або більш відомі як “Не роби дурні!” звертаються до водіїв, які збираються порушити правила дорожнього руху – поїхати нетверезим, проігнорувати автокрісла, не пристібатися ременем безпеки тощо – приходить чоловік з німбом і співає “Не роби дурні! Я безсмертний, а ти – ні”. У нього голос лідера гурту DZIDZIO Михайла Хоми. Після цього на екрані наводять статистку чи дані щодо ПДР.

Таким чином соціальні ролики “Стривай!” розказують глядачеві про 5 найпоширеніших причини загибелі людей у ДТП, які підтверджені ВООЗ: це перевищення швидкості, водіння напідпитку, не використання пасків безпеки, не використання автокрісел для дітей, відсутність шоломів у водіїв та пасажирів двоколісних транспортних засобів (мотоциклістів, велосипедистів, мопедистів).

Метою соціальної кампанії “Стривай!” є дія на упередження – інформувати населення про прості, але головні принципи власної безпеки на дорозі, а також роз’яснити суть правил, методів та засобів захисту від травмування та загибелі в ДТП.

“Ці ролики – це світова і європейська практика того, як потрібно боротися зі смертністю на дорогах. За статистикою 2017 року на дорогах України загинули близько 3,5 тисяч людей. Загалом є 5 головних причин загибелі людей у дорожніх аваріях, і якщо їх прибрати, то ми можемо цифру загибелі знизити до нуля”. – Розповіла голова ГО Traffic Challenge Ольга Дробишева. 

“У Київському метрополітені за день проїжджає більше 1,3 млн людей. Це дуже велика кількість людей, яку ми можемо охопити, показавши ролики, і змінити їхню поведінку”, – додав Олександр Смирнов, начальник Управління з питань реклами КМДА. 

Ролики також доступні для перегляду на нашому каналі

пдд для детей >>>