З 1966 року для краш-тесту в машину поміщають манекен, обладнаний датчиками для виміру ушкоджень, до цього для цих же цілей використовувалися людські трупи і тварини. Норми краш-тестів для автомобілів були створені у 1997 році, а за рік до цього був створений EuroNCAPЄвропейська програма оцінки нових автомобілів.

У 1997 році EuroNCAP оголосили, що VolvoS40 став першим 4-зірковим автомобілем за критерієм захисту водія та пасажирів.

У 2001 році RenaultLaguna став першим автомобілем, що отримав 5 зірок за захист пасажирів.

У 2003 році було оголошено про впровадження рейтингу «Захист дітей».

EuroNCAP не лише тестує автомобілі на зіткнення, але й перевіряє інструкції на правильність та зрозумілість.

Матеріал створений у рамках безкоштовної он-лайн платформи FRoSH.