Зовнішні системи пасивної безпеки включають захист не лише водія та пасажирів, але й пішоходів – до них належать бампери, кузов, а також електронні системи захисту.
У бампери входить декілька поглиначів енергії, кузов має запрограмовану систему зминання в разі аварії та забезпечує поглинання значної частини енергії при уповільненні автомобіля, а міцний внутрішній каркас – зберігає від зминання (мов капсула) водійсько-пасажирську частину та захищає від травмування усіх, хто знаходиться всередині.

Жодна система безпеки автомобіля не передбачає автономну роботу – всі вони працюють в комплексі та взаємодії.
Кузов автомобілів з високим рівнем безпеки спроектований таким чином, що при зіткненні сила ударної дії спочатку розподіляється (гаситься) на зони деформації, а потім розсіюється на деталі по максимальній поверхні каркасу. Саме тому кузов автомобіля зроблений з багатьох металів та інших матеріалів, що мають різні пружність, ступінь деформації, міцність.
Детальніше дивіться у відео із серії FRoSH. Матеріал створений у рамках безкоштовної он-лайн платформи FRoSH.