Національна програма Traffic Challenge спільно з мережею кінотеатрів Multiplex запустила соціальну кампанію проти травматизму та смертності в ДТП. Перед сеансами в цій мережі кінотеатрів по всій Україні показуватимуть 5 соціальних роликів про головні фактори ризику в ДТП “Стривай!”

До цього найбільш відомим прикладом долучення кінотеатрів до боротьби з дорожньо-транспортним травматизмом був експеримент з глядачами кінотеатру в Гонкогу, під час якого аудиторії доносилась інформація про небезпеку використання мобільних ґаджетів за кермом.

Нагадаємо, що у цих анімаційних роликах “Стривай!”, створених Traffic Challenge у 2018 році, відомий український співак і актор DZIDZIO в образі “бога” закликає людей не робити дурні: не сідати за кермо напідпитку, дотримуватися швидкісних лімітів, пристібатися та перевозити дітей у автокріслах, а також вдягати шолом водіям двоколісних транспортних засобів.

Треба знати і дотримуватися простих правил безпеки, і це вже може врятувати величезну кількість життів, які ми втрачаємо кожного дня. Близько 14 людей щодня в Україні гинуть на дорогах, і кожна 10-та травмована або загибла людина — це дитина. Тобто, впродовж року ми втрачаємо більше 300 дітей на дорогах з нашої власної вини”, – сказала голова ГО “Traffic Challenge”  Ольга Дробишева.

Впродовж місяця демонстрації цих роликів буде охоплено майже мільйон людей по всій Україні. “Мережа кінотеатрів Multiplex – соціально активний бізнес і ми раді підтримати подібну ініціативу. – Зазначив генеральний директор Multiplex, Віталій Писаренко. – Сподіваємося, що кожен глядач який побачить ролики, стане більш уважним на дорозі і не буде робити “дурні”. – Сказав Писаренко. 

Рівень смертності та травматизму в ДТП в Україні у 3-4 рази вищий, ніж західноєвропейський, тож нагадувати українцям про прості, але важливі моменти власної безпеки в авто і на дорозі особливо доречно.

“Ситуація з ДТП – болюче питання для України, – каже заступник начальника відділу зв’язків із громадськістю Департаменту патрульної поліції Олексій Зіборов. Представник поліції навів статистику за 2017 і 2018 роки: “Кількість ДТП знизилася по Україні на 7,6%. Якщо говорити про ДТП з дітьми, то ситуація порівняно з 2017 роком теж покращилася”, – сказав Зіборов”.

А от дані страхового сектори дещо песимістичніші, зазначила Оксана Пахолюк, директор по маркетингу GRAWE Ukraine: “На відміну від статистки поліції, статистика по страховому ринку зросла. Так за даними МТСБУ в 2018 році по ОСЦПВ було здійснено 6 008 виплат на загальну суму 161,7 млн. грн. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року, кількість виплат зросла на 10%, загальна сума – на 21%. Найсуттєвішою статтею виплат залишаються виплати за власників ТС, які стали винуватцями ДТП, не маючи чинного полісу ОСЦПВ. Питома вага таких виплат у загальній кількості склала 56,3% (3 384 виплати), у загальній сумі виплат – 68,3% майже 111 млн. грн”. – Сказала Оксана Пахолюк і додала, що GRAWE Ukraine вже 5 рік поспіль підтримуємо проект Traffic Challenge. “Для нас даний проект є пріоритетним, бо для страхової компанії немає нічого важливіше за безпеку на дорогах та збереження людського життя.” – Наголосила Пахолюк. 

Стартував показ роликів “Стривай!” із благодійного показу мультфільму для дітей “Лего”, організованого мережею Multiplex. На сеанс зібрались дошколярики, школярі та переможці конкурсу “Голос країни.Діти”, які зіграли у музичному шоу “Ліхтаріус”. А також на показ завітала одна з найяскравіших учасниць конкурсу “Голос країни” Вікторія Ягич зі своїми дітьми.