Під час виконання кожного завдання – один з учасників команди фотографує та знімає міні-відео (або сторіз чи онлайн-трансляцію з власної сторінки) процесу виконання завдання.
Після виконання завдання фотографії та відео-файли публікуються лідером команди на сторінках Хештег-Марафон #SpeakUpUkraine у Facebook та Instagram (адреси сторінок шукайте у попередньому матеріалі: Реєстрація команд на Хештег-Марафон #SpeakUpUkraine). Публікація робиться в будь-який день до кінця етапу, але не пізніше 12:00 останнього дня етапу.
Кожен звіт починається зі хештегів: #SpeakUpUkraine #TrafficChallenge #номер команди (після значка # має бути цифра – номер, який команда отримала при реєстрації. Наприклад: #00025). Після хештегів пишеться невеличкий опис того, що робила команда.
Опис має містити 7 пунктів:
- Тема, яка була обрана та чому вона була обрана.
- Суть ідеї, яку було реалізовано.
- Мета.
- Вплив на дорожню безпеку.
- Кількість активістів, які були задіяні у організації ідеї, та хто є ці люди-співорганізатори (до виконання кожного завдання можна долучати необмежену кількість людей). У фото-звіті має бути фото, яке підтверджує цю кількість людей.
- Кількість людей, яка буда охоплена (проінформована) під час реалізації завдання та хто ці люди. У фото-звіті має бути фото, яке підтверджує цю кількість людей.
- Чи виходили публікації чи сюжети у місцевих чи національних ЗМІ про реалізовану ідею? (якщо так – перерахувати, де саме з посиланнями на публікацію чи фото газети/журналу)
Цей опис з фотографіями та посиланнями на відео необхідно також відправити у вигляді заповненої форми на e-mail журі у вашій області (перелік e-mail та контакти волонтерів у областях будуть вислані у відповідь на заповнену реєстраційну форму).
Загалом буде 4 форми звітів (1, 2, 3 етапи та тест)
Критерії оцінки завдань
- Актуальність (виконання завдання має вирішувати певну проблему з безпекою на дорозі у вашому населеному пункті).
- Стійкість (на скільки довго буде пам’ятатися ваша активність або на скільки довго вона слугуватиме та допомагатиме знижувати аварійність/ підвищувати обізнаність населення/попереджуватиме про небезпеку).
- Новаторство (мається на увазі привнесення в Україну міжнародних стандартів безпеки. УВАГА! новація ні в якому разі не може суперечити існуючим правилам дорожнього руху України чи порушувати їх).
- Оригінальність та креатив (мається на увазі, на скільки ваша ідея не схожа на ті, що роблять інші команди).
- Кількість залучених до організації людей.
- Охоплення (кількість поінформованої аудиторії).
- Наявність публікацій чи сюжетів у ЗМІ.
Слідкуйте за оновленнями в соцмережах: