Під час виконання кожного завдання – один з учасників команди фотографує та знімає міні-відео (або сторіз чи онлайн-трансляцію з власної сторінки) процесу виконання завдання. 

Після виконання завдання фотографії та відео-файли публікуються лідером команди на сторінках Хештег-Марафон #SpeakUpUkraine у Facebook та Instagram (адреси сторінок шукайте у попередньому матеріалі: Реєстрація команд на Хештег-Марафон #SpeakUpUkraine). Публікація робиться в будь-який день до кінця етапу, але не пізніше 12:00 останнього дня етапу.

Кожен звіт починається зі хештегів: #SpeakUpUkraine #TrafficChallenge #номер команди (після значка # має бути цифра – номер, який команда отримала при реєстрації. Наприклад: #00025). Після хештегів пишеться невеличкий опис того, що робила команда.

Опис має містити 7 пунктів:

  1. Тема, яка була обрана та чому вона була обрана.
  2. Суть ідеї, яку було реалізовано.
  3. Мета.
  4. Вплив на дорожню безпеку.
  5. Кількість активістів, які були задіяні у організації ідеї, та хто є ці люди-співорганізатори (до виконання кожного завдання можна долучати необмежену кількість людей). У фото-звіті має бути фото, яке підтверджує цю кількість людей.
  6. Кількість людей, яка буда охоплена (проінформована) під час реалізації завдання та хто ці люди.  У фото-звіті має бути фото, яке підтверджує цю кількість людей.
  7. Чи виходили публікації чи сюжети у місцевих чи національних ЗМІ про реалізовану ідею? (якщо так – перерахувати, де саме з посиланнями на публікацію чи фото газети/журналу)

Цей опис з фотографіями та посиланнями на відео необхідно також відправити у вигляді заповненої форми на e-mail журі у вашій області (перелік e-mail та контакти волонтерів у областях будуть вислані у відповідь на заповнену реєстраційну форму).

Загалом буде 4 форми звітів (1, 2, 3 етапи та тест)

Критерії оцінки завдань

  1. Актуальність (виконання завдання має вирішувати певну проблему з безпекою на дорозі у вашому населеному пункті).
  2. Стійкість (на скільки довго буде пам’ятатися ваша активність або на скільки довго вона слугуватиме та допомагатиме знижувати аварійність/ підвищувати обізнаність населення/попереджуватиме про небезпеку).  
  3. Новаторство (мається на увазі привнесення в Україну міжнародних стандартів безпеки. УВАГА! новація ні в якому разі не може суперечити існуючим правилам дорожнього руху України чи порушувати їх).
  4. Оригінальність та креатив (мається на увазі, на скільки ваша ідея не схожа на ті, що роблять інші команди).
  5. Кількість залучених до організації людей.
  6. Охоплення (кількість поінформованої аудиторії).
  7. Наявність публікацій чи сюжетів у ЗМІ.