В Україні стартувало масштабне змагання серед шкіл на тему безпеки на дорозі Хештег-Марафон #SpeakUpUkraine. 

Зареєструвавши свою команду, школи будуть змагатися у проведенні найкреативніших, найоригінальніших, а головне – найдієвіших флешмобів, акцій, інформаційних кампаній, щоб привернути максимальну увагу до теми безпеки на дорозі та висловлюватися за безпеку. А великі шкільні акції, які будуть проводитись за межами школи – позначать у одних із найпопулярніших навігаторах в Україні – Waze, сказав Сергій Катющенко, експерт українського представництва компанії Waze (Google).

Зареєструвати команду і отримати усю інформацію про правила участі можна на нашому сайті: http://trafficchallenge.com.ua/heshteg-marafon/ Поспішайте, реєстрація триває до 4 жовтня.

Ми впевнені, що цим змаганням мотивуємо молодь активно висловлюватися за формування безпечного середовища на дорогах.  Адже хештег #SpeakUp (дослівно з англ. – Висловлюйся) – це міжнародне гасло, що символізує активні дії та висловлювання за безпеку на дорозі, проголошене на цей рік ООН для всіх країн, які підтримують глобальні цінності. 

«Щоб в Україні знижувалася кількість смертей на дорозі – потрібно змінювати культуру, підвищувати обізнаність людей про причинно-наслідкові зв’язки того, що стається на дорозі. Головне – заохочувати людей самим зробити щось задля своєї безпеки», – розповіла Ольга Дробишева, голова ГО «Traffic Challenge». 

«Світ живе і розвивається на дуже високій швидкості. Поки ми обговорюємо перехід пішоходами дороги на червоне світло, у Європі вже обговорюють поведінку штучного інтелекту під час кермування автомобілем. Тож ті питання, які досі стоять перед нами, у Європі вже давно вирішені.   І ми повинні рухатися у цьому напрямку швидше. Вважаю, що цим Марафоном ми пришвидшимо зріст рівня знань у молоді щодо правил безпечної поведінки на дорозі і в авто». – Сказав Максим Хоботов, директор по роботі з банками та брокерами компанії Граве Україна Страхування життя

А тим часом в Україні за перші 6 місяців 2019 року сталося 63 тисячі ДТП. У них 1331 людина загинула, 13,5 тисяч – травмувалися. За 7 місяців поточного року за участі дітей трапилося близько 2500 ДТП, у них 93 дитини загинули, близько 2400 отримали травми, розповів Олексій Зіборов, т.в.о. начальника відділу зв’язків з громадськістю Департаменту патрульної поліції.

Небайдужість та обізнаність допоможе зменшити ці цифри, впевнений Амбасадор проекту Хештег-Марафон #SpeakUpUkraine, Уповноважений Президента з прав дитини Микола Кулеба:

«Кожен такий випадок – це трагедія для родини і збитої дитини, і водія, який опиняється за ґратами. Безпека на дорозі починається з кожного з нас: наскільки ми пояснюємо своїм дітям, чому порушувати правила небезпечно, чи робимо ми зауваження своїм друзям і незнайомим людям».

Звіти про заходи публікуватимуть у соцмережах із хештегом #SpeakUpUkraine. 11-17 листопада учасники складатимуть підсумковий тест зі 100 питаннями про безпеку на дорозі. Щоб скласти тест, потрібно пройти безкоштовні відео-уроки на он-лайн платформі Traffic Challenge FRoSH. У тесті буде багато питань і про паски безпеки. 

«Ми наголошуємо: немає різниці чи ви водій чи пасажир, ви повинні пристібатися. Бо ваш пасок безпеки на справді може врятувати важе життя і життя різних пасажирів». –  Сказала Анастасія Войткевич, керівниця відділу корпоративних комунікацій та корпоративної соціальної відповідальності Winner Group Ukraine.

Координуватимуть школи – волонтери, яких допоміг зібрати у кожному регіоні України Центр Громадського здоров’я МОЗ.

«Ми самі формуємо реальність навколо себе, і нам потрібно не лише говорити зі своїми дітьми, а й самим бути для них прикладом – не лише під час інформаційних кампаній, а у повсякденному житті», – наголосив Владислав Збанацький, заступник генерального директора ДУ «ЦГЗ МОЗ України».

Найяскравіші команди можуть виграти подарунки для своєї школи: мультимедійні проектори, делініатори, комплекти світловідбивачів, сучасні аптечки, освітні матеріали, персональні комплекти подарунків з фітнес-трекером, світловідбивачами, книжками та сувенірами. 

«Делініатори – це підказка для водія, що тут паркуватися не можна. Ми надамо їх школам-переможцям, і вони встановлять їх у місцях переходу, де часто паркуються автомобілі і заважають дітям», – зазначила Ольга Пшенична, директор компанії «Призма».

Підтримують проект – експерті з БДР. Дмитро Буренін, один із авторів он-лайн курсу на платформі FRoSH побажав усім учасникам конкурсу успіхів і втілення найграндіозніших ідей в життя.

Хештег-Марафон відбувається за підтримки Уповноваженого Президента з прав дитини, Центру громадського здоров’я України, Міністерства інформаційної політики та Патрульної поліції України.

Дякуємо нашим партнерам: