Період проведення: 30 вересня – 14 жовтня 

Тема: «Моя безпека на дорозі!» 

Опис завдання:  Діти молодшого шкільного віку (1-4 класів) проводять культурні події про безпеку на дорозі, які висвітлюють проблематику безпеки дітей молодшого віку на дорозі (це може бути або один з варіантів культурних подій, які запропоновані у завданні  – див. нижче «Варіанти культурних подій», або можна вигадати свій варіант). 

Звіт про свою роботу треба надсилати на e-mail: tcspeakup2019@gmail.com 

Варіанти культурних подій: 

  1. Відкрита виставка художніх робіт, плакатів, постерів, мурал (графіті, яке малюється фарбами на стіні будівлі за письмового дозволу власника цієї стіни). Ця подія має відбуватися у публічному місці та бути доступною до перегляду іншим мешканцям вашого населеного пункту. Виставка може проводитися у публічному закладі, або у громадських місцях (торгівельно-розважальних центрах -ТРЦ, авто-заправочних станціях – АЗС, на центральній площі або на зупинках громадського транспорту), або просто на паркані школи зі сторони, де проходить найбільше людей. 
  2. Відкрита виставка інсталяцій, скульптур, лего-фігур або інших скульптурних робіт. Ця подія відбувається у публічному місці та доступна до перегляду іншим мешканцям вашого населеного пункту. Виставка може проводитися у публічному закладі, або у громадських місцях (ТРЦ, АЗС, на центральній площі), або просто вздовж дороги, що проходить біля  вашої школи зі сторони, де проходить найбільше людей. 
  3. Читання віршів.  Ця подія має відбуватися у публічному місці та бути доступною до перегляду іншим мешканцям вашого населеного пункту. Виставка може проводитися у публічному закладі, або у громадських місцях (ТРЦ, АЗС, на центральній площі), або в інших місцях масового скупчення людей.
  4. Вистава.  Ця подія має відбуватися у публічному місці та бути доступною до перегляду іншим мешканцям вашого населеного пункту. Виставка може проводитися у публічному закладі, або у громадських місцях (ТРЦ, АЗС, , на центральній площі), або в іншому місці масового скупчення людей.
  5. Постановка танцю. Ця подія має відбуватися у публічному місці та бути доступною до перегляду іншим мешканцям вашого населеного пункту. Танець може демонструватися у публічному закладі, або у громадських місцях (ТРЦ, АЗС, на центральній площі ), або в іншому місці масового скупчення людей.
  6. Проведення флеш-мобу або перфомансу. Ця подія має відбуватися у публічному місці та бути доступною до перегляду іншим мешканцям вашого населеного пункту. Це  може проводитися у публічному закладі, або у громадських місцях (ТРЦ, АЗС,  на центральній площі або на зупинках громадського транспорту), або в іншому місці масового скупчення людей.
  7. Створення літературних творів (казок, віршів, розповідь), книжки. Ця культурна подія має бути реалізованою до кінця  – тобто бути продемонстровоною іншим мешканцям вашого населеного пункту. Читання може проводитися у публічному закладі, чи у громадських місцях (ТРЦ, АЗС, на центральній площі), або в іншому місці масового скупчення людей.
  8. Створення відео-кліпу. Ця культурна подія має бути реалізованою до кінця – тобто відео-кліп необхідно не просто створити, але й продемонструвати громадськості (бажано місцевій громаді). Демонстрація може проводитися у публічному закладі, де є екран або монітори,  або у громадських місцях (на теле-моніторах у ТРЦ, АЗС, у місцевих кінотеатрах), або в іншому місці масового скупчення людей, де є можливість показати відео-роботу людям. 

Концепцію (ідею) культурної події, порядок організації та план проведення вся команда розробляє разом, з урахуванням фізичних, організаторських, психологічних та емоційних вікових можливостей найменших членів своєї команди.   

У культурної події є:

  1. Організатори  – найменші члени команди (діти 1-4 класів).
  2. Виконавці проекту (інші діти 1-4 класів та поліцейських).

Організатори – за узгодженим у команді планом організують та проводять культурну подію, залучаючи собі на підмогу будь-яку кількість виконавців проекту

Інші члени команди можуть допомагати із:

  • залученням виконавців проекту;
  • організацією комунікацій із поліцейськими, або адміністраціями закладів, у яких планується проведення культурної події;
  • написанням листів, звернень;
  • залученням місцевої преси, адміністрації школи  або органів місцевої влади на культурну подію.
  • роз’ясненням виконавцям проекту суті правил безпеки на дорозі, надання інформаційних матеріалів, на які можуть спиратися виконавці проекту;
  • підказками щодо змістового наповнення культурної події. 

Всі комунікації поза межами школи, а також весь процес організації та проведення заходів проходять під обов’язковим контролем дорослих

Під час організації та реалізації події члени команди роблять фото або відео, які мають відображати сутність того, що відбувається, суть проекту, кількість задіяних виконавців проекту, глядачів та їхню реакцію. Ці матеріали є частиною звіту, який робиться у порядку, зазначеному за посиланням: http://trafficchallenge.com.ua/2019/09/03/як-робиться-звіт-учаснікив-конкурсу/ 

Звіт за 1 етап необхідно ОБОВ’ЯЗКОВО опублікувати у Facebook та Instagram з хештегами  #SpeakUpUkraine, #TrafficChallenge та #(реєстраційний номер команди), а також ОБОВ’ЯЗКОВО надіслати на e-mail (якщо фото- та відео-файли не кріпляться, то завантажте їх на файлообмінник та додайте посилання для скачування перед описом з фразою «Посилання на фото-, відео- звіт»): 

Звіт, який відправлятимете на e-mail бажано робити у вигляді наступної таблиці:

Звіт 1.
Команда (вкажіть реєстраційний номер вашої команди)
Тема, яка була обрана та чому вона була обрана (про що ваша культурна подія – які правила безпеки на дорозі чи проблему ви висвітлюєте). 1-2 речення
Суть ідеї, яку було реалізовано (що саме ви зробили). До 100 слів
Мета (до чого має призвести ваш культурний проект, яку реакцію серед людей викликати) 1-2 речення
Вплив на дорожню безпеку (чи дійсно змінилася ситуація, як це проявляється). 1-2 речення
Кількість виконавців, які були задіяні у реалізації ідеї, та хто є ці люди-співорганізатори (до виконання кожного завдання можна долучати необмежену кількість людей). У фото-звіті має бути фото, яке підтверджує цю кількість людей. Цифра
Кількість людей, яка буда охоплена (проінформована) під час реалізації завдання та хто ці люди.  У фото-звіті має бути фото, яке підтверджує цю кількість людей. Цифра
Чи виходили публікації чи сюжети у місцевих чи національних ЗМІ про реалізовану ідею? (якщо так – перерахувати, де саме з посиланнями на публікацію чи фото газети/журналу) Текст до 200 знаків

УВАГА! Всі заходи, що проводяться командами в рамках Хештег-Марафон #SpeakUpUkraine:

  1. Мають не порушувати жодних правил дорожнього руху України, законів України, не утискати прав людей.
  2. Бути гендерно, політично та релігійно коректними.
  3. Бути екологічними (не забруднювати довколишнє середовище) та не псувати спільний громадський простір (Наприклад, якщо ви розклеюєте плакати, то НЕ МОЖНА їх ліпити клеєм будь-де на об’єктах вуличної інфраструктури, а МОЖНА лише у спеціально відведених місцях; якщо ви організуєте виставу або перфоманс, під час якого утворюється сміття – приберіть місце проведення після закінчення заходу).  

Чільне фото: Петрівцівська ЗОШ І-ІІІ ступенів.