Період проведення: 28 жовтня – 8 листопада
Тема: Освітній марафон «Відповідальні батьки»
Опис завдання: батьки та педагоги, які є членами команди-учасника організовують навчальні заходи з сучасних освітніх модулів (дивіться нижче «Освітні модулі») про безпеку на дорозі для інших педагогів та батьків (діти яких навчаються у школі).
При виконанні завдання ви маєте бути сконцентровані на наступних критеріях якості, які впливатимуть на кількість балів:
- «Експертність інформації» – викладати мають лише експерти (медичні працівники, поліцейські, спеціалізовані тренери або можна організовувати спільний перегляд відео-уроків на платформі FRoSH (Посилання: http://trafficchallenge.com.ua/frosh/frosh-video/).
- «Охоплення» – чим більше педагогів та батьків ви залучите до навчання – тим краще. Точну кількість треба буде зазначити у звітах та підтвердити фото- або відео- звітами.
Ви можете провести навчання не лише для педагогів та батьків вашої школи, а також для представників інших навчальних закладів чи просто для місцевого населення, зібравши їх у певному місці (їх можна рахувати у загальну кількість охоплення).
Якщо ви зможете залучити до навчань школярів від 12 років або студентів – це також додаткові бали, оскільки діти від 12 років за медичними показниками є дорослими, а також вони найчастіше є вже самостійними учасниками дорожнього руху.
Підказка: обов’язково залучайте на заходи всіх членів вашої команди та передивіться з ними всі 66 відео за посиланням http://trafficchallenge.com.ua/frosh/frosh-video/, а також повну версію тренінгу «Відповідальні батьки » дивіться з 35:00 хв. за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=ZOekIIHAsXA&list=PLm-0sGP3nSGUlCwGqUAgpMbbntgE16pTQ&index=13.
Саме на інформації з цих тренінгів базуватиметься фінальний тест «100 питань про безпеку».
- «Прокачка» – чим більше освітніх модулів ви охопите – тим краще. Кожен модуль має бути пройдений у форматі окремого тренінгу бажано із закріпленням практичних навичок на спеціальних тренажерах, підручних матеріалах та з живим обговоренням запитань.
Підбиття підсумків. Оформлення звітів виконується, як і попередні, у вигляді опису 7 пунктів, які бажано оформлювати у вигляді таблиці. Там, де описуємо тему – пишемо перелік модулів (тренінгів/вебінарів), які було організовано.
Освітні модулі:
- 5 факторів ризику у ДТП (ремінь безпеки, швидкісні ліміти, шоломи, дитячі утримуючі пристрої, алкоголь).
- Що робити, коли ти став учасником ДТП? Що робити, коли ти став свідком ДТП?
- Що треба знати вагітним про небезпеки кермування під час вагітності?
- Особливості дитячої психології та фізіології в контексті безпеки дорожнього руху.
- Світловідбивачі на мені, на транспорті, в інфраструктурі.
- Особливості безпеки пішоходів (дітей, дорослих, людей похилого віку та людей у стані алкогольного сп’яніння)ю
- Безпека велосипедистів.
- Захист мотоциклістів та мопедистів.
- Безпека в автомобілі (сучасні системи активної та пасивної безпеки).
- Надання домедичної допомоги постраждалим у ДТП (кровотеча, зупинка дихання, транспортний щит та шийний комір, переведення у безпечне положення).
- Автомобільна аптечка – що в ній має бути та як це використовувати.
У акції є:
- організатори – педагоги та батьки, що є членами команди;
- виконавці проекту (інші педагоги та батьки, які пройшли навчання, а також поліцейські, медичні працівники, члени громадських організацій, місцеве населення).
Організатори – за узгодженим у команді планом організують та проводять освітню кампанію, залучаючи собі на підмогу будь-яку кількість виконавців проекту.
Інші члени команди можуть допомагати із:
- залученням виконавців проекту;
- організацією комунікацій із поліцейськими, або адміністраціями закладів, у яких планується проведення культурної події;
- написанням листів, звернень;
- залученням місцевої преси, адміністрації школи або органів місцевої влади до акції.
- роз’ясненням виконавцям проекту суті правил безпеки на дорозі, надання інформаційних матеріалів, на які можуть спиратися виконавці проекту;
- підказками щодо змістового наповнення тренінгів/вебінарів.
Під час організації та реалізації події члени команди роблять фото або відео, які мають відображати сутність того, що відбувається, суть проекту, кількість задіяних виконавців проекту, глядачів та їхню реакцію. Ці матеріали є частиною звіту, який робиться у порядку, зазначеному за посиланням: http://trafficchallenge.com.ua/2019/09/03/як-робиться-звіт-учаснікив-конкурсу/
Звіт за 3 етап необхідно ОБОВ’ЯЗКОВО до 23:59 8 листопада опублікувати у Facebook та Instagram з хештегами #SpeakUpUkraine та #(реєстраційний номер команди), а також ОБОВ’ЯЗКОВО надіслати на e-mail 3tcspeakup2019@gmail.com. В темі листа ОБОВ’ЯЗКОВО вкажіть #(реєстраційний номер команди) та «3 етап»
(якщо фото- та відео-файли не кріпляться, то завантажте їх на файлообмінник та додайте посилання для скачування перед описом з фразою «Посилання на фото-, відео- звіт». Будь-ласка, не надсилайте файли в zip-архівах, не надсилайте посилання на звіти в соц. мережах, а також запевнюйтесь, що вмикаєте доступ к надісланим файлам за посиланням).
Нагадуємо, що E-mail для звіту за 3 етап: 3tcspeakup2019@gmail.com
Звіт, який відправлятимете на e-mail бажано робити у вигляді наступної таблиці.
Звіт 1. Команда (вкажіть реєстраційний номер вашої команди) | |
Тема, яка була обрана та чому вона була обрана (про що ваша культурна подія – які правила безпеки на дорозі чи проблему ви висвітлюєте). | 1-2 речення |
Суть ідеї, яку було реалізовано (що саме ви зробили). | До 100 слів |
Мета (до чого має призвести ваш культурний проект, яку реакцію серед людей викликати) | 1-2 речення |
Вплив на дорожню безпеку (чи дійсно змінилася ситуація, як це проявляється). | 1-2 речення |
Кількість виконавців, які були задіяні у реалізації ідеї, та хто є ці люди-співорганізатори (до виконання кожного завдання можна долучати необмежену кількість людей). У фото-звіті має бути фото, яке підтверджує цю кількість людей. | Цифра |
Кількість людей, яка буда охоплена (проінформована) під час реалізації завдання та хто ці люди. У фото-звіті має бути фото, яке підтверджує цю кількість людей. | Цифра |
Чи виходили публікації чи сюжети у місцевих чи національних ЗМІ про реалізовану ідею? (якщо так – перерахувати, де саме з посиланнями на публікацію чи фото газети/журналу) | Текст до 200 знаків |
Результати: 1) лист та відповідь, 2) залучення ЗМІ, 3) результат акції | Описово до 200 слів з додаванням фото-підтвердження кожного результату |
УВАГА! Всі заходи, що проводяться командами в рамках Хештег-Марафон#SpeakUpUkraine:
- 1.Мають не порушувати жодних правил дорожнього руху України, законів України, не утискати прав людей.
- 2.Бути гендерно, політично та релігійно коректними.
- 3.Бути екологічними (не забруднювати довколишнє середовище) та не псувати спільний громадський простір (Наприклад, якщо ви розклеюєте плакати, то НЕ МОЖНА їх ліпити клеєм будь-де на об’єктах вуличної інфраструктури, а МОЖНА лише у спеціально відведених місцях; якщо ви організуєте виставу або перфоманс, під час якого утворюється сміття – приберіть місце проведення після закінчення заходу).
Чільне фото: Команда #0135
Слідкуйте за оновленнями в соцмережах: