З моменту створення нашої організації ми відстоюємо міжнародні стандарти безпеки дорожнього руху для України. Активно підтримуємо позицію стосовно того, що у населених пунктах швидкість руху повинна бути до 50 км/год. Тобто там, де є пішоходи, перехрестя, де можливість зіткнення є максимально.

80% смертельних аварій і аварій з травмами відбуваються у населених пунктах саме тому, що є пішоходи, перетини вулиць і вільний вихід пішоходів на вулиці.

Погоджуюсь, що швидкість у місті має бути до 50 км/год. У нас є ще оце + 20 км/год, його взагалі треба прибрати. У містах ЄС цих +20 не існує. Тому що швидкість до 50 км/год значно зменшує ймовірність настання смертельних випадків у разі аварій.

Крім того, цього року стартувала друга декада з безпеки дорожнього руху, проголошена Генасамблеєю ООН в усьому світі. І є глобальні цілі. У травні буде всесвітній тиждень безпеки дорожнього руху, який пройде під гаслом «Любов до 30». Це та рекомендована швидкість, до якої буде прагнути найближчі 10 років увесь цивілізований світ — 30 км/год.

Але зрозуміло, що усі населені пункти для всіх: для пішоходів, водіїв, велосипедистів, людей з інвалідністю. А отже мають бути створені умови для всіх. У сучасному світі у великих містах, як от в Києві, звісно є великі магістральні вулиці, відмежовані від громадськості. Вулиці, на які пішохід не може вийти, коли заманеться, аби не потрапити під колеса автомобіля. На цих вулицях дозволена швидкість понад 80 км/год для того, щоб люди могли вільно, безперешкодно і зручно автомобілями діставатись з одного кінцям міста в інший, якщо вони хочуть поїхати в об’їзд. Саме такими вулицями є ті, на які КМДА призначила підвищення швидкості руху. На жаль, з точки зору інфраструктури вони не дотягують. Все ж вийти на ці вулиці люди мають можливість.

Повну програму слухайте в аудіофайлі.

Прослухати повне в інтерв’ю Ольги Дробишевої Громадському радіо — тиснути на посилання.